Klacht melden – Huisartspraktijk Klatter – ST. Jacobiparochie

Welkom op de website van praktijk J.A. Klatter, huisarts en apotheek

Op onze website kunt u nieuws en belangrijke informatie voor patiënten vinden. Houdt u de website in de gaten, van tijd tot tijd zijn er nieuwtjes, vakantieplanning en dergelijke te lezen. Via onze website kunt u ook herhaalmedicatie bestellen, hiervoor kunt u boven aan de pagina op "services" klikken.

Huisartspraktijk Klatter
Kadal 29 9079KT ST. Jacobiparochie

Klacht melden

In onze praktijkvoering streven wij naar een open, duidelijk en prettig contact met onze patiënten. Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent. In dat geval hopen wij dat u uw onvrede uitspreekt. Wellicht kan een openhartig gesprek de situatie duidelijk maken en de relatie ten goede komen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229191.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 – 022 91 03
www.skge.nl

Voor de levering van hulpmiddelen zijn wij lid van de geschillencommissie SEMH. Bij een geschil over de hulpmiddelen kunt u bij deze commissie terecht:

SEMH 
Rijnhavenkade 8
2404 HB Alphen aan den Rijn
0172 – 41 48 14
www.semh.info

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord